המדריך הזה נכתב לכל מי שרוצה לדעת איך לקבל עיסוי אירוטי.

נתחיל ביסודות מהו עיסוי אירוטי וכיצד ניתן למצוא מטפל שייתן את השירות. לאחר מכן נסקור כמה מהיתרונות הנלווים לעיסוי אירוטי ולמה זה שווה את זה. לבסוף, נדבר על מה אתה צריך לצפות כאשר אתה נכנס לפגישה הראשונה שלך.

מהו עיסוי ארוטי?

עיסוי ארוטי הוא סוג של עבודת גוף חושנית המתמקדת באזורים ספציפיים בגוף על מנת לספק הקלה ממתחים ומתח, כמו גם הנאה. זה יכול להיות מנוהל על ידי איש מקצוע או לעשות לבד בבית אם יש לו את כל האספקה הדרושה (תחליב, שמן, מגבת). המעסה עשוי להשתמש בידיים או בכלים שלו כמו נוצות או צעיפי משי בחלקים שונים של הגוף בהתאם לסוג העיסוי שהם נותנים.

איך אני מוצא מישהו

ישנן דרכים רבות למצוא עיסוי ארוטי. אולי תרצו לשאול חברים, להיכנס למנוע חיפוש או לבקר בספא. ... Читать дальше »

Просмотров: 218 | Добавил: onera | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)

ריקוד מרגרה הוא ריקוד מסורתי של תושבי מדינת ג'הרקאנד בהודו. הוא מבוצע על ידי בנות במבנה מעגלי, כשהידיים שלהן מוצמדות ורגליים פרושות מאחוריהן. הבנות רוקדות בליווי מוזיקה המנוגנת על תופים, מצלתיים וכלי נגינה נוספים.

ריקוד מרגרה הוא ריקוד מסורתי של אנשי הטלוגו. הוא מבוצע בדרך כלל על ידי שלושה רקדנים, אך ניתן לבצע אותו גם על ידי שניים או ארבעה רקדנים. ניתן לסווג את מרגה ראאס לשני סוגים: מרגה ראאס וקוצ'יפודי.

ריקוד מרגרה הוא ריקוד מסורתי של אנשי הטלוגו שמבוצע בדרך כלל על ידי שלושה רקדנים, אך ניתן לבצעו גם על ידי שניים או ארבעה רקדנים. ניתן לסווג את מרגה ראאס לשני סוגים: מרגה ראאס וקוצ'יפודי.

ריקוד מרגרה הוא ריקוד מסורתי מחוף השנהב. זהו ריקוד חברתי שבו בני זוג מחזיקים ידיים ונעים במעגל, או לפעמים סתם מתנודדים קדימה ואחורה. מרגרה מבוצעת באופן מסורתי על ידי נשים.

... Читать дальше »

Просмотров: 54 | Добавил: onera | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)

יש הרבה סוגים שונים של כסאות עיסוי בשוק. זה יכול להיות קשה להבין איזה מהם הוא הטוב ביותר עבורך. ריכזנו רשימה של חמישה כסאות עיסוי שונים שלדעתנו הם הטובים ביותר.

1) כיסא עיסוי שיאצו: לכסא זה יש שש כריות אוויר שונות המציעות עיסוי שיאצו לחיצה עמוקה ולישה. זה גם מגיע עם תכונות חום ורטט לנוחות נוספת והרפיה.

2) כיסא העיסוי Zero Gravity: כיסא זה נהדר מכיוון שהוא מציע שני מצבי עיסוי - סטטי ודינמי. אתה יכול גם להתאים את העוצמה מאפס לשמונה רמות בהתאם להעדפה שלך.

3) כיסא העיסוי של לייזי בוי: הכיסא הזה אולי לא נראה כמו הרבה, אבל הוא חוטף אגרוף! יש לו ארבע כריות אוויר המספקות עיסוי שיאצו אינטנסיבי, כמו גם חום, רטט ושלוש הגדרות לעוצמה.

4) כורסת העיסוי: אם אתה

במאמר זה, אני אדבר על כיסא העיסוי הטוב ביותר שמצאתי. אני אעבור על הת ... Читать дальше »

Просмотров: 55 | Добавил: onera | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)