14:46
ריקוד מרגרה

ריקוד מרגרה הוא ריקוד מסורתי של תושבי מדינת ג'הרקאנד בהודו. הוא מבוצע על ידי בנות במבנה מעגלי, כשהידיים שלהן מוצמדות ורגליים פרושות מאחוריהן. הבנות רוקדות בליווי מוזיקה המנוגנת על תופים, מצלתיים וכלי נגינה נוספים.

ריקוד מרגרה הוא ריקוד מסורתי של אנשי הטלוגו. הוא מבוצע בדרך כלל על ידי שלושה רקדנים, אך ניתן לבצע אותו גם על ידי שניים או ארבעה רקדנים. ניתן לסווג את מרגה ראאס לשני סוגים: מרגה ראאס וקוצ'יפודי.

ריקוד מרגרה הוא ריקוד מסורתי של אנשי הטלוגו שמבוצע בדרך כלל על ידי שלושה רקדנים, אך ניתן לבצעו גם על ידי שניים או ארבעה רקדנים. ניתן לסווג את מרגה ראאס לשני סוגים: מרגה ראאס וקוצ'יפודי.

ריקוד מרגרה הוא ריקוד מסורתי מחוף השנהב. זהו ריקוד חברתי שבו בני זוג מחזיקים ידיים ונעים במעגל, או לפעמים סתם מתנודדים קדימה ואחורה. מרגרה מבוצעת באופן מסורתי על ידי נשים.

ריקוד מרגרה הוא סוג של ריקוד חברתי שמבוצע לרוב על ידי נשים. הרקדנים מחזיקים ידיים ונעים במעגלים או מתנדנדים קדימה ואחורה, עם בני זוגם.

מרגרה הוא ריקוד מסורתי ממדינת קראלה בהודו.

מרגרה הוא ריקוד מסורתי ממדינת קראלה בהודו. זה בוצע באופן מסורתי על ידי נשים לילדים כדי ללמד אותם על ערכים ונורמות חברתיות.

מרגרות מבוצעות בדרך כלל על ידי נשים לילדים כדי ללמד אותן על ערכים ונורמות חברתיות.

ריקוד מרגרה הוא ריקוד מסורתי המבוצע על ידי אנשי שבט מרגרה בהודו.

ריקוד מרגרה הוא ריקוד מסורתי המבוצע על ידי אנשי שבט מרגרה בהודו. שבט מרגרה הוא קבוצה ילידים קטנה המונה כ-5,000 חברים. הריקוד הועבר מדור לדור במשך מאות שנים וזו אחת המסורות התרבותיות החשובות ביותר שלהם.

הרקדנים לובשים תחפושות עם נוצות, פעמונים ומראות המשקפות אור תוך כדי תנועה כדי ליצור תצוגה קסומה. הרקדנים גם נושאים כלי נשק כמו חרבות ומגנים כדי להוסיף דרמה למופע.

ריקוד מרגרה הוא ריקוד מסורתי מהכפר מרגרה, הודו. זהו ריקוד עממי פופולרי המבוצע על ידי נשים בכפרי גואה. ריקוד מרגרה הוכר כמורשת תרבותית על ידי אונסק"ו. https://nanadiamond.com/city/Discreet-apartments-in-Rehovot.php

מרגרה הוא כפר קטן במדינת גואה ההודית והוא נמצא במרחק של כ-15 קילומטרים מפנג'י, עיר הבירה של גואה. ריקוד מרגרה ידוע גם בשם "מרדלה" והוא מבוצע בדרך כלל במהלך פסטיבלים כמו Ganesh Chaturthi ודיוואלי. נשים מבצעות ריקוד עם מסורתי זה כדי לחגוג את בוא עונת האביב, עונת הקציר וכדי לקבל את פני המבקרים שלהן בשמחה.

Просмотров: 53 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar