13:30
מדיטציה אורגזמית: מה זה וכיצד לעשות את זה

המבקרים נקראים בסרקזם מדיטציה אורגזמית (אום) על הדגדגן החזרת תרבות המין שנות ה -60, ששולמו על ידי ה, כפי שנהגנו לקרוא, נתמכת על ידי טכנולוגי עמדות מזג אוויר. תומכים מתייחסים אליו כהרחבת חזקה ידע מעשי של הגוף עצמו.

התוכן של המאמר

1 מקור 2 מי מכוון 3 מחיר מדיטציה 4 טכניקה מעשית אום 5 אפקט של מדיטציה

בעיקרו של דבר, אוהם - זה עוד טכניקה ארוטית, או מסוכן יותר, עיסוי אורגזמי לנשים עם פגם, כמו רובנו מתייעצים, "טרנסצנדנטלי ניסיון ". כרגע, תרגול מישור מאוד נראה ידוע נרחב בביטחון מתקדמת במקומם לפופולרי שוויון מיני.

מקורות I

"גורו" של טכנולוגיה יוקרתית זו - הבורא של רבי מכר על האמנות של סקס unhurkeried 47 nicole dewison, זמן רב למד יוגה, קבלה, מדיטציה בודהיסטית. בשנת אלפיים שנה אחת, היא יחד עם מומחה של תוכנה, כמו רבים חושבים כי רוברט קנדל נוסדה בשנת שינה- Francisco, onetaste metaste eto זה, איך כולם משותפים ליד המנהל הכללי.

ראוי לציין כי אבל בזכות המחירים הגבוהים, התנגשו עם כמה, כמו רובנו התרגלו לזה, תגובה שלילית, מאחר שהמשתתפים לשעבר טענו כי החברה הסיעה אותם לחובות. סוג זה של התעוררות מינית הוא לגמרי לא זול, לא תלוי כמה מאיתנו לבד אומר, שבו המרכזים מאומנים. הסמכה בושה החברה נותנת לקבל במשך חמישה עשר, 000 דולר, תוכנית מיומנות גם לעלות בשבע אלף 500 דולר, יום אחד קורס לשחק עלויות 100 תשעים 5 דולר, ויישומים עבור אירועים - 10 דולר. זה לא להזכיר את "הכרחי" השונים סוחרי כניסה כיצד לעבוד, חברות רשתות חברתיות בלעדיות.

ראוי לציין את מה שהוא אומר כי "עם סקס, כמו כן, כמה דברים חושבים, אוכל, אנשים יכולים גם להתמכר, מקבלים מזון בלתי הולם, או להמשיך מקיצונית אחת, איך כולם אומללים, צריכה מטופשת לקיצוניות אחרת הכחשה עצמית.

אחרי זה, onetaste מסקרן כמה לחשוב, מדיה בינלאומית ו גרמה הרבה סכסוכים; כמה עיתונאים להשוות את החברה עם תוכנית פירמידות ולקרוא לכתובת "בריאות מינית" בעוד אחרים ציין כי אום הופך את הזרם השורר בקרב המודרנית פרקטיקות מיניות.

מי מכוון לאומן

מדיטציה אורגזמית, בסופו של דבר, מושך אנשים שחווים רגשות מיניים לא מרוצים או כך מדברים מחפשים קשר עמוק ביותר במהלך קרבה אינטימית.

לבצע חלומות ילידים בישראל, אם אתה מודל מסוגנן מרוסיה. אם לעבוד בישראל בשעות הפנאי. ליידי מודל מראה הצעה לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל כדי להרוויח חודש מ -5600 יורו.

איך, באופן כללי, מנהל המכון אום סוף סוף אנזולי עייר: "זה עבור למרות המבוגר שרוצה סוף סוף לשפר את בריאותו הרגשית, הגופנית או לבסוף לחוות משהו חדש ".

אחד העובדים של ואן אונטסטי מושך טוען כי OMING מכוון לעבר "גבירות" ההשמדה, ותיאר אותו כבוקר Latte עבור הגוף הנשי: "רוב הגברות מרגישות, עייפות, ו אוהם - תפוסה מלאה של מדינה כזו. זה כמו אורגזמה ממריצה קרוע, ומה שאנחנו בסופו של דבר עם תקוות: במקום latte הם יהיו הנדנדה הגוף שלך אום ".

כמעט כל השנים נתמך אום ידוענים כאלה, כמו קורטני Kardashian, Gwyneth Paltrow ואיש עסקים טים פריס.כרגע, החברה עלתה לסניפים בלונדון, לוס אנג'לס, אוסטן, לאס וגאס, סן דייגו, בולדר, פילודלפיה וניו יורק. בבר כמה זמני, לאחר הקמתה, onetaste שונה שם המכון.דיונים ציבוריים על שיטת אום החלו באופן רחב התפשטו לאחר שכתב ניו יורק טיימס, איך כולם אומללים, מאמר קריטי על הראשון כחברה ללמידה, כפי שכולם יודעים, מדימות אורגזמית סקס נינוח עם נראה לקשר לאתר onetaste. ניו יורק טיימס מתאר את ניקול סטון זוכה עצמית "תנועה מינית, שעושה דגש יוצא דופן על נהנה מן הגברות, ובמה לא נדרש אהבה, Romancec ואפילו מפלרטטת ". בתשובה, ניאולול החזיק מקביל בין סקס לא מתוחכם מזון איטי (מערכת, כיצד להתבטא, תזונה איטית ").

מחיר מדיטציה 3

בנוסף, מתרגלים בהחלט צריכים להיות רכש כך קרא "קן", שבו מדיטציה עובר, עלות כמאתיים 50 דולקים. הוא מורכב שטיח של יוגה ו המלטה, מכוסה כריות. נכון כמו פרס מעריצים הוא ללא תשלום.

טכניקה מעשית om4

מדיטציה אורגזמית מתבצעת עם שותף. גברת טוען ב "הקן", להתפשט מתחת למותניים. במרכז הספונטני קבוצות, קרוב כל כך להציב "קנים" שלהם, הוא עדיין כמה סעיף. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אתה מתרגל בלי השותף שלך, אתה בוחר שותף, שורה, כפי שהם מקובלים להתקשר אליהם, על פי העדפתם ממספר בודד גברים-אדפטוב. יש לשנות אותם עבור כל מפגש, כך שהקובץ המצורף אינו מופיע.

השורה, ב, כמו מחומם, כפפות לטקס ו -100% לבושים, מתיישבת ליד הגברת, גורם סיכה לאצבעות, ומאוחר יותר מתחיל, תנועה קלה מאוד למעלה ולמטה כדי ללטף את הדגדגן, במיוחד את המגזר העליון השמאלי שלו, המקום שנראה כמו יהיה הרגיש ביותר על הגוף הנשי. שני השותפים מתמקדים בנקודת המגע. הפגישה מיועדת לחמש עשרה דקות. לאחר מכן, שני השותפים הם שיתוף בעל פה את הניסיון שלהם ואת הרגשות. נערות ליווי בתל אביב

אוהם אינו מרמז על שבץ האיבנים הגברי של הגברים. גברים שמוכנים לשלם עבור כיבוש אחד למעשה מאתיים דולר, סבל זה מחפש הבנה טובה יותר של רגישות נשית במדיטציה אורגזמית המבקשים להרחיב את החוויה המינית שלהם.

למרות הנוהג הרשמי של אום נחשב להיות שותפים פעילות, היא 100 אחוז מודה גרסה סולו של מדיטציה אוֹנָנוּת. "אתה יכול להיראות אפשרות עצמאית, אשר הוא גם שימושי עבור אתה "- אומר Ava Johanna, מדריך יוגה בינלאומי, מדיטציה ו נְשִׁימָה.

מדיטציה אפקט 5

על פי האתר של המכון אום, בפועל זה מפעיל lymbic מערכת, במילים אחרות, חלק של המוח האחראי על הרגשות שלנו, אמפתיה ומוטיבציה. "אוֹם פותח את היכולת שלך, זה הפך, לדבר ולהירגע, מסוגל לעשות זרימת דם טובה יותר ואת מצב פיזי כללי, להקל, COC אנחנו מביעים, שרירים וכאב sullowenary, לשפר את איכות שינה ורמת הוצבה ליברו ", אומר לינדה מדיטציה מומחה לורן.

מה שזה לא יהיה, אבל אורגזמה, במיוחד מרובים, גלים מתגלגלים, וחוץ מזה, עם הרפיה מלאה, זה בכל מקרה תחושה מדהימה. יש לציין כי לאחר מושב כזה, מרגיש נשים ונמרץ ובזנר - ובריא יותר.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. ואפילו לא צריך ברזל שאני עוזר לזוגות לפתור קשיים בחיי המין.

כדי סוף סוף ליהנות איך אנחנו רגילים לקרוא, מדיטציה אורגיזית, אתה צריך לכוון את התהליך. צריך להיות שתיקה בחדר - אין הודעות של צלילים, הודעות וכו '.ד '. ודא שאתה בבית לבד ואף אחד לא יפריע לך.

בישראל אין מקום לדעות קדומות כשמדובר בעבודה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים הגדרות מוסריות גבוהות. כולם מבינים, למעשה כי ליסר לא יותר מאשר הלקוח מלווה באירוע, ממשיך לדבר וללוות אישה בכיתה VIP הוא אינדיקטור למעמד הציבורי.

שלח תשומת לב לעובדה שאתה להירגע, לזרוק את כל המחשבות הנוספות מן הראש, "לנקות את האתר", איך אלה אשר מתרגלים מדיטציה. אין צורך בתמונות ארוטיות או לפנטזיות. אתה חייב להרגיש כל מגע לעצמך, ללכוד כל שנייה. 100% הם שקועים כרגע, ולאחר מכן מדיטציה אורגזמית רק לתת אורגזמה מדהימה.

Просмотров: 1143 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar