02:47
לא מין לא אומר שאין אהבה וזה הוכחה

כי במערכות יחסים בהחלט צריך להיות סקס, עכשיו שידור מכל ברזל. לכאורה אם אתה נמצא זוג, אז בטוח כל יום בחיים שלך צריך להיות בהיר אינטימיות מיומנת. אחרת והיחסים הם כי קשר זה לא נקרא בְּכָל פַּעַם.

התוכן של המאמר

1 סטטיסטיקה חסרת רחמים 2 מה קורה? 3 חוסר מין - תופעה נורמלית למדי 4 הפרש העדפה

סטטיסטיקה חסרת רחמים

עם זאת, מחקרים מוצגים, כי מתוך 10 עד 20% מכלל היחסים בתושבי אמריקה בוגרים מִין. בכלל. בכלל. "סכום זה הוא כ -40 מיליון אנשים ארה"ב, "מסביר רוברט אפשטיין, פסיכולוג וסקסולוג מסן דייגו. "ודרך אגב, אלה רק אומדנים ראשוניים, כפי שאנשים תמיד מדברים באי-רצון חוסר מין בחייו.

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה מסובכת נפשית. ישראל עשירה לא חילוף לציבור להראות נשות וילדים. זה יותר נעים לבחור Escouttnitsa, אחד יהיה להדגיש את המותג יהיה חברה יפה.

אחרי הכל, הסטנדרטים מושפעים מאוד מאיתנו, הטיל תקשורת. והמשיבים יכולים לחוש את עצמם פגומים אם ישירות הם יגידו פסיכולוגים שאין להם מין ".

אחד הסקרים האחרים הראה, כי 30% מהגברים בגיל 40, המורכב ביחסים, ו -34% מאותו הדבר בני חמישים בשנה האחרונה מעולם לא היו מין. בִּדְבַר נשים בגילאי 40 עד 50 שנים, ואחר כך כ -21% מהן בשנה הקודמת הכירו את ההנאות המיניות עם השותפים שלהם. דירות דיסקרטיות במרכז

מה קורה? 2

טהור תיאורטית יחסים ללא סקס נקבעים כדלקמן: אם הצמד מקיים יחסי מין פחות מ 1 לחודש או פחות מ -10 פעמים בשנה. "מה זה אומר בפועל? אם אין לך סקס, זה לא אומר שאין אהבה, "מסביר את המשפחה מטפל ג'ניפר פריד. "מ 5 עד 7% של קיטור שבו אני עובד שמח להיות יחד ללא סקס. אם אין סקס באיגוד שלך, אז העיקר על מה שראוי לשאול - האם אתה מרוצה עם השותף שלך על ידי המצב הנוכחי של דברים?-.

לא מין - תופעה נורמלית למדי 3

גורם סקסי עוזב יחסים בהשפעת מספר תנאים. ראשית, זה סקס נמוך משיכה מאחד או שני השותפים. שנית, זה יכול להיות על את האפשרות להיכנס לקרבה בגלל הלידה של הילד או בשל בעיות בריאות, אימוץ הגוף.

ד"ר אפשטיין מסביר: "אם שני השותפים מרוצים מהיחסים שלהם, ואין מין - אז זה די מצב רגיל.

לישראל אין מקום לדעות קדומות, אם נדבר על התרגיל בסוכנות ליווי. גברים מקומיים יש את הנורמות המוסריות הגבוהות ביותר. כולם מבינים כי היום eskzhetnitsy רק מלווה את הלקוח באירוע, תומך ראיון וליווי ילדה בכיתה VIP הופך אינדיקטור למעמד.

בסופו של דבר, אתה יכול לעשות כל עיסוי, להחזיק בידיים, לחבק ולתת זה לזה שלטים רומנטיים אחרים אחרים תשומת הלב. אין כל היתרונות האלה עבור אותם אנשים שחיים על ידי אחד.

"בעיות נצפות רק אז, כאשר יש חוסר איזון בזוגות. לדוגמה, אחד מכם רוצה קיום יחסי מין לעתים קרובות יותר, אבל אתה לא יכול להשיג את זה משותף עם הפעלה מינית נמוכה יותר ".

ההבדל בהעדפות 4

זה לא מפתיע כי אנשים רבים, ביחסים ללא יחסי מין, לא מרגישים מאושרים. ד"ר אפשטיין עברו 3,000 אנשים מארצות הברית וקנדה. מדגם זה 4.8% מהגברים סובייקטיביים לשקול את הליבידו נמוך מאוד. מספר הנשים אותו כמעט 2 פעמים יותר - 10.8%. "זה הבדל משמעותי", מסביר אפשטיין. "אז בכלל, נשים הרבה יותר קרובות עם גברים שיש להם יותר בתצהיר מיני חזק ממה שהם. אשר יהיה ללא ספק להשפיע יחסים בזמרים ובשביעות רצון כללית עם האיחוד האהבה ".

כך מצד אחד, יחסים ללא יחסי מין הם די נורמליים - רק אם הם מרוצים הן זוג משתתפים. מצד שני, אי אפשר להכחיש את המין. קרבה מאפשרת לשרוף קלוריות נוספות, לחזק את מערכת הלב וכלי הדם וחסינות, להעלות מַצַב רוּחַ. ואם אתה מודאג מה מצבך חיי מין - זה בהחלט יהיה שווה לעשות אמצעים או לבקר סקסולוג.

Просмотров: 112 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar