09:54
INCIGRI ומין עבור Mens: נכון, מוסתר עבור אגדות

גאפ יחסים דוחף אותנו בחיבוק זר. זה מה שאנחנו באמת מחפשים.

התוכן של המאמר

1 התלהבות הרבה, לא מספיק מחקר 2 כיצד לחבר אינטרינסית ומין בתגובה? 3 מי הם - שותפים של תככים? 4 כמה זמן לחשוב על קיום יחסי מין ללא חובות או נקמה? 5 ומה כל הנפש אותה?

אחד, בסופו של דבר, זורק עוד. לאחר שנחשב באופן מסורתי, הם מוכנים לקפוץ למיטה למשנהו אוהבים, לעתים קרובות לזרים. "שורק", כמו, לשים את זה בעדינות, הם רואים כמעט הכל, אלה קווי מתאר בתגובה של היחסים הקודמים כדי להתגבר על הייסורים, כאב רשע, להרים הערכה עצמית. ובדרך כלל, החברים של אלה מפוחדים, לנסות מאחורי שני הצדדים של זה, בטענה כי כדי לדבר עם יחסי מין כל כך בקרוב הכינוי של ריקבון לבסוף יכול להביא יותר פיסות רוחניות ענקיות.

מחקר אחרון להפגין שרק מיעוט קורה.

מתכנן איגלוס מנוסה לשתף פעולה עם עשיר בישראל. הם תמיד חסרי עניין ואבנים. עם זאת, זה כבר לא רק רגעים חיוביים לעבודה.

תצוגת עולמי ציבורית מה עושה הכל מוגזם. זה מהר יותר, להיפך, חריג כללים.

התלהבות הרבה, מחקר קטן

אבל באינטרנט הנושא של תככים כאלה חם לדיון. Googling "Playigri (סקס ריבאונד)" ישוחרר 5.4 מיליון צפיות, ו "מין בתגובה (נקמה סקס)" 10 פעמים יותר, כמעט 58 מיליון.

אבל כשנכנסתי כמו שכולם אומרים, המפתח למנועי חיפוש של ספרות נפשית, פסיכינפו, יצא רק כמה דיווחים, בעוד שניים מהם די מדהים: באחד מחוקרי שלהם ממכון מיזורי (אום), 170 סטודנטים הלומדים את הפסיכולוגיה הראשונית וחיי המין המובילים ששרדו פרידה במהלך השנה.

וב- ABC החדשות קיימו סקר טלפוני באמצע האוכלוסייה הבוגרת בארה"ב בכל הגילאים (1501 אנשים), במה שהיו השאלה כיצד הם מנוסים פרידה.

כיצד להתחבר internsic ומין בתגובה?2

באמצע תלמידי תואר ראשון של מכון מיזורי, שני שלישים מהם היו בנות, רק חלקם השלישי מהם אמרו כי אי פעם קיימו יחסי מין במיוחד כדי לשרוד את ריקבון או לחזור לשעבר. זה יהיה רע אם לא היינו אומרים כי סקר החדשות של ABC עשה מסקנות דומות: בעיצומו של המשיבים בני 18 עד 29, 33% ציינו כי הם קיימו יחסי מין ללא תפקידים, ו 16% היו סקס להיות נקמה.

לכן, הפנימי ו "נקמה" בשום אופן לא ייחודי, אבל זה נראה לקרות יותר מאשר כמעט כולם. בחירת ה- ABC כוללה כללה מבוגרים, ובערך רק 20% מהמשתתפים הסקר אמרו כי אי פעם היה לה פוליס, ורק 10% לקיים יחסי מין לבסוף נקמה.

במהלך השנים המוטיבציה לעשות דברים כאלה מזערים. וזה מובן - גדל כך לומר את התחושה של צורך כזה למין. לכן, "משאיר מיטה אחת", פחות לצוד "לטפס לתוך". זה הולך כמו מצטבר לסגת עם היחסים מן היחסים, ולמצוא את שאר השיטות להתמודד עם התפוררות, טוב מתקררים.

מי הם - שותפים של תככים?3

סקס עם זר חם - כמה מיתוס מין cleisphanized ללא חובות גם עבור נקמה. יש צורך להדגיש מה יעורר אנשים להיות סוער. להביא את השותף לשעבר בעצמך, חדש "יחיד" לקפוץ פנימה מיטה עם אלה שפתחו את דמיונם.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של קשה נפשית. מיליונרים של ישראל לא מפונקו בפומבי להראות נשים וילדים. זה יעיל יותר להזמין eSquiten, זה ידגיש את המצב יעשה חברה נעימה.

אבל זה לא אוהב, אבל רק נקמה. על פי הסקר של המכון של מיזורי, זרים, בדיוק אותו דבר, לפחות הם "משתתפים" של סוג כזה של שפות (הן עבור אלה שזרקו עבור אלה שזרקו).

רק 5% מקרים השותף הראשון של הפער היה זר (מישהו פגש כך לדבר יְוֹם). ב 20% כאלה שותף והיה האחרון. 21% מהמקרים סקס עם האהבה הראשונה, חבר, כפי שהיינו מדברים מוכרים. וב -54% מהמקרים כשותף, נבחר המאהב הקודם לנקמה (זה היה לפני כן יחסים קיצוניים).

כמובן, הפערים לא כל הזמן לזרוק אנשים בחיבוק של זרים. לא לכל אחד, ב 95% מהמקרים של בנפרד פרידה, שותפים מיניים נשארים חברים מוכרים, כולל לאחרונה לשעבר. סקס של התפוררות הוא לא כל כך הרבה סובלנות כמו תשוקה, לשים את זה בעדינות, להרגיש חם, להתכרבל עם מישהו מכיר מישהו. Who יכול לספק סורק זה? כמובן חבר.

כמה זמן חושבים שאנשים צריכים לקיים יחסי מין ללא חובות גם נקמה?4

כך ברצינות רבה יותר במקרים, סבל יותר שהם מביאים במקרה של קרע ומתגורר להתפלל ללכת לפעולות כאלה. שים לב כי ללא קשר למשך היחסים, מחשבות מסוג זה באופן שווה, הן אלה שגם הם זרקו ואת היוזמים פרידה כשישה חודשים. דירות דיסקרטיות

ומהו כל אותה נשמה?חָמֵשׁ

תוצאות תשומת לב הגון המחקר יוצר על ידי מכון אילינוי ומלכות קולג ' ניו יורק. שים לב כי הם מצאו כי הבחירה לטובת תככים לעתים קרובות יש כל כך לדבר השלכות חיוביות.

בהמשך מחקר על התקשרות ביחסים היה, ככלל, 77 בני אדם רואיינו (60 מתוך אשר הם גבירותיי) בגילאי 18 עד 39 ששרדו את ההפרדה לא כל כך מזמן. החוקרים הגיעו למסקנה כי "שורק" קודם לכן נכנסו כיצד רובנו רגילים לומר, החדש ביותר דברים, כך הרגישו טוב יותר, וההערכה העצמית חזקה יותר חזקה. ואף על פי שזה קצת אחוז, מדענים אלה הכחישו את הזרם השקפת העולם היא שלא, לשים את זה בעדינות, כדאי להתחיל את הדברים האחרונים מאוד פערים מוקדמים, כפי שהוא לעתים קרובות זה יכול, לשים את זה בעדינות, יש סינאלה טובה.

כל אלה המעטים לומד לא נראה סופי. כמובן, כולנו יודעים היטב מה מספר גדול יותר של סקרים יעשה קטן ברורה. קוק לא יהיה מוזר, אבל איזו חוויה יש לך? עשית את קוגדו סקס ללא תפקידים גם לנקמה? היו שם שותפיך זרים או אלה שאותם ידעת בצורה מושלמת? ו, במבט לאחור, אתה מתחרט על זה? אוֹ זה עזר להרגיש טוב יותר בשבילך כדי לדבר?

Просмотров: 112 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar