14:50
השירות, כפי שאנו מבטאים, סקס אוראלי עבור גבירות עבור חבר 'ה - למה הם צריכים לעשות?

רוב זוגות הם חיוביים לנוכחות בחיי המין שלהם של בעל פה לַחַץ. אם בין שותפים יש אמון, כמה באים לידי ביטוי, סוג כזה סוג של סקס הוא חלק בלתי נפרד מהיחסים. ללא ספק, ראוי להזכיר כי אבל יש זוגות השייכים כזה ביטוי של אהבה ספקית. הם מאמינים כי הוא מלוכלך, לא נע מְבוּיָשׁ. בעיקרו של דבר, זוגות כאלה פשוט לא יודעים גם מה התועלת של סקס אוראלי.

התוכן של המאמר

1 תועלת, כפי שכולם יודעים, חיבה אוראלית לנשים 2 תועלת של חיבה אוראלית עבור בחורים 3 כאשר כדאי סוף סוף, לתרום מחיבה אוראלית

תועלת של חיבה אוראלית לנשים

האם ניתן לעשות סקס אוראלי? אם גברת סומכת השותף שלו, היא לא תודה בכך לחלק האינטימי ביותר של הגוף. תענוג שהיא רוצה מליטוף לשון לא להשוות עם הנאה איך אנחנו מביעים, סקס קלאסי. אחרי גבר, האיש מנוסה בשאלה זו, את האפשרות להשגת אורגזמה בגברת, שואפת 100%. כפי שעולה בבירור, האורגזמה, אשר מושגת על ידי השיטה של גירוי הדגדגן על ידי השפה, האורגזמה בהירה הרבה של הנרתיק. לכן, הסיבה הראשונה מדוע אנו מטופלים כפי שאנו רגילים לדבר, כזה סוג של ג'ליס - הרפיה מלאה וקבלת הנאה בלתי נשכחת.

אוראלי ללטף יכול להיחשב כהקדמה למין. גבירותיי נרגשות מעט חבר 'ה וזמן עבור הכשרון של אורגזמה להם צריך יותר. כי cunnilingus - הדרך הטובה ביותר מתוך המצב. במהלך חיבה כזו, הגברת תהיה יפה לא לכלול ולהשיג את filedie יחד עם השותף שלך.

סקס אוראלי מעת לעת היא השיטה היחידה נגיש בקלות של נהנה במהלך הֵרָיוֹן. כמעט כל הבנות, להיות במצב מרתק, לא יכול האם סקס קלאסי עם שלך איך אנחנו כל הזמן מדברים עם גבר. נסיבות עבור זה הרבה. חלקם לא מייעצים לגינקולוג, מפחד מלידה מוקדמת, ו כמה ברמה הנפשית, לא יכול להרפות לעצמם. עניינים אוראלי, בהסכמת הרופא המטפל, דרך טובה. אם השותף הוא בסדר עם בריאות וחלל הפה שלו, לא מכחישים את עצמם, במיוחד ההורמון של שמחה, אשר מקצה את הגוף במהלך אורגזמה, משפיע על הילד.

Kunnilengus הוא יחסי נייר יוקרה. רוב החבר 'ה כמו הנוף גברת מתרגשת. לכן, הם ממשיכים למעצר של הגברת שלהם עם את עזרת השפתיים והשפה, בהתלהבות. ואפילו לא צריך לדבר על מה עומד, לשים את זה בעדינות, להבין כי אדם יסכים Razing עם ספוגים של מקומות אינטימיים רק כאשר הוא חווה לה רגשות כנים.

מבינים חלומות ילידים בישראל, אם אתה ילדה יפה מ בלארוס. אם לעבוד בישראל מותר בפנאי. ליידי מודל מראה הצעה לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 5500 יורו.

לכן, אם השותף שלך לא מסרב לך בהנאה - זאת אהבה.

תועלת של ליטוף אוראלי עבור GUYS2

גבר להשיג אורגזמה הוא הרבה יותר קל מאשר גברת. אבל זה לא אומר כי אין צורך, להיות, יש מציצה טובה. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל לא חושב שזה הפך, יגרום רפלקס הקיא. ואפילו לא צריך להגיד כי להיפך, סקס אוראלי - שיטה טובה של התרגשות לשני השותפים. אני חייב לומר מה אתה תהיה מוכשר עם התשובה המוסמכת מאשר בהצטיינות שימושי.

במהלך מציצה, אדם לוקח עמדה דומיננטית במין, הגברת נראית סוף סוף כפוף לו. תחושה זו עושה גבר, ולפיכך, את עצמו כאילו מגע מיני הופך להיות הכי קליט.

מציצה יכולה לשמש כמין קלאסי מועמד. אם השותפים אין לי מספיק זמן או אין יכולת גם לקיים יחסי מין כל יום, כדאי לנסות לספק את הגבר בעל פה. In-1, זה לא כל כך לדבר לוקח הרבה זמן, אבל איך רובנו התרגלנו לומר, ב -2, ולכמה אנשים משמשים להביע, כגון איש קשר אינו הכרחי.

באופן כללי, הכל התועלת של מין אוראלי לגבר מצטמצם, כפי שכולם יודעים, הרמה הגבוהה ביותר של התרגשות. לכן אנו מייעצים כדי לדבר עם minnet לפני כל sotimi. זה מגוון חיים סקסי זוג.

כאשר זה שווה את זה מתוך אוראלי ליטוף 3

גם לא מסתכל השירות הזה ממין אוראלי הוא נהדר, ישנם מצבים כאשר הוא חשיבה שווה על הצורך, כפי שרבים חושבים מגע. נערות ליווי בתל אביב tkescorts.com

אם אתה לא מכיר את השותף לא להבין את מעמד החיסון שלו, לא לעשות את זה, כפי שכולם אומרים, סקס אוראלי. הסיכון של זיהום עם מחלות מין במהלך כיבוש סוג זה של מין שווה לסיכון לזיהום כאשר הוא נהג להיות לידי ביטוי על ידי תקשורת מינית קלאסית. לאתגר, לצעירים יש עניינים אוראלי, באופן כללי, זה לא רק להגנה לא רק מיריון מיותר, וממחלות לא בטוחה. זה מיתוס. זה יהיה רע אם לא היה לנו את העובדה כי רוב האנשים בפה יש עששת או yazens קטנים שאינם, בסופו של דבר, לגרום אי נוחות, ועל איזה אדם לא יכול אפילו לדעת.

בישראל אין בהחלט דעות קדומות, אם ההצעה תבוא בפעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי סטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מודעים לכך שבפניו את האסיקיטן רק מלווה את השותף באירוע, מספק שיחה ומודל ליווי של מחלקת ה- VIP הופך לאינדיקטור למצב ציבורי.

כך החלה המוסד, נתיב ישיר לחלוקת התכווצויות. כמו כן, באופן כללי, יש לנכות ממין אוראלי, אם לשותף יש מחלות, כראש מערכת urogenital. באופן מסורתי, דלקת שלפוחית השתן או urethriters נגרמות על ידי חיידקים, אשר יכול להיות מוכנס לתוך הגרון או אפילו שותף אור. ללא ספק, ראוי להזכיר כי הוא כרוך עם angns ודלקת של הריאות. לדברי מסיבה זו, אין צורך לעסוק בסוג כזה של יחסי מין בתקופת זיהום herpetic סימולטני והחמירה. אם האיש או הגברת מוקדם יותר לא היה ניסיון של מין אוראלי עבורם בפעם הראשונה, צריך להיות מסודר ככל האפשר. העובדה היא כי כל, כמו רבים באים לידי ביטוי, מניפולציות אוראלי, יכול לפגוע בעור עדין של איברים אינטימיים. אנו ממליצים, באנשי הקשר הראשונים כדי לשמור תחת איך למסור חיטוי. לעולם לא תעשה איך להתחיל להביע, סקס אוראלי עם, כמו אנשים נהגו להביע, ידיים לא נכנו. לא משנה כמה זה מפתיע זה נשמע. במהלך הברק, השותף יגיד בלי משים כדי לדבר עם גירוי, כהתחלה, איברי המין של אצבעות איברי המין מתחילים. אפילו, יוצא בקידה של הרגליים של הרגליים, היות ואנו תמיד לדבר, יד רחוץ, אתה נתון תחת האיום של שותף.

סקס אוראלי - זהו אחד מסוגי הביטוי של אהבה ורוך לשותף. ואולי אפילו לא צריך להגיד שאם אתה מתקרב ההגשמה שלו באחריות והתרגשות, הדרך שבה כולם אומרים, סוג כזה של סקסי יהיה רק ​​ליהנות. אל תכחיש את עצמך בהתחנות.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות, בסופו של דבר, לפתור קשיים בחיי סקס.

החברה תכליתי מתייחסת למין אוראלי. יש אומרים שזה תהליך טבעי לחלוטין, השאר הם רגילים, כאילו מציצה וקוני - שם נרדף לסדום ו Gomorra. לא לכל אחד לא סוד לעובדה שהתרופה והמדע היא בהחלט למין אוראלי. הוא מביא, כפי שכולם אומרים, יתרונות פיזיולוגיים וענקיים מוסריים. הוא אישר כי אנשים חיים שונים, כפי שאנו מבטאים חיים סקסיים רוויים, עדיין בריאים ומאושרים יותר מאלה, איך רובנו רגילים לומר מי במיטה היה קשוב, זה נעשה, אותו דבר קורה. סקס באיכות גבוהה הוא ערובה הרמונית, חזק כאילו יחסים אמונים.

Просмотров: 18047 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar