02:47
האם אהבה מחכה למין לילה אחד, וכי, לשים את זה בעדינות, לעשות עם רגשות

אהבה של סקס "אין התחייבות" - היא תופעה רעה. אין צורך לחשוב שרק נשים רומנטיות נכנסות למלכודת הזאת. קשה, כפי שכולם יודעים, ג'נטלמנים מזוקנים גם מתאהבים. ואכן, ראוי לקריאת קבוצות כדי לדבר עם סיפורים, והיו בהחלט יש גבר אגרסיבי, היכרות אקראית מהמכה כדי להמשיך את היחסים.

סעיף סעיף

1 shpigalka po סקס "אין מחויבות" 2 אחד אוהב כל כך לדבר, אחר, באופן כללי, נהנה 3 פילגש I בן זוג של מישהו אחר 4 כלבה

בהתבסס על האמונות של הביוכימיה, הכל סביר לחלוטין. בני הזוג היו מעורבים במין, פיתחה סרוטונין, דופמין ואוקסיטוצ'ין, וזה היה טוב. תחת השפעת ההורמונים רק להתאהב באף אחד, אפילו, כפי שכולם אומרים, מוכר אקראי, כך? אבל True Les הם רגשות?

שפייגלקה פו יש לי יחסי מין "ללא התחייבויות" אני

כן, אנחנו חיים בעפעף כאשר הנוירוסים מנחשים את הרצון, ו פרסום מתאים למשתמשים. זה אבל במשך זמן רב לבנות שלהם חלומות משלך לא יכול כל הזמן. הנה אישה הולכת למועדון סוף סוף לרקוד, נפגשים ושבחים ללא חובות.

לישראל אין מקום לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על עבודה בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים רוחניים גבוהים. כולם מבינים, למעשה כי אסקוגר מלווה רק את השותף באירוע, מחזיק את השיחה ואת מודל ליווי של מחלקת VIP ישמש סימן של הסטטוס.

מישהו קטן יודע שהיא נשמעת להימנע:

כל החברות כבר מזמן ביחסים; מישהו - נשוי; יש להם ילדים; אני גם רוצה להתחתן ולתינוק, ולא להסתובב במועדונים עד זקנה

נניח שהיא פוגשת בחור אטרקטיבי, והולכת אליו לשחק דגים. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שהגברת מתעוררת בה, והיא סוף סוף התהפך עם גבינה, בעוד אדם מנוחה. ללא ספק, ראוי להזכיר כי אבל כאשר הוא פותח את העיניים, סצינה רומנטית על לא קורה מטבח. ג'נטלמן יצורף "תודה", וגורם למונית ליידי.

או שהצעיר רצה זמן רב לרפא פצעים פרידה עם בן זוג. הוא, לשים את זה בעדינות, ראשים לקונצרט, שם, נראה, צריך נוגע ללב. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה שזה לא יהיה בדיוק, זה הפך, לנזוף למשחקים בזמן בתים postpank, ולגנות את הבחירה של חולצות עבור טיולים עירוניים. אולי זה בקונצרט הוא פוגש גברת, מאוחר יותר הם הולכים אליו ו ... בבוקר הוא ישמח לאכול פנקייק ו SWAP מגעים, אבל זה מגלה רק כי האישה נעלמה, בעבר לאכול שני נקניקיות קיצוניות.

מה לא בסדר בשני הסיפורים? אז הגיבורים שלהם לא, בסופו של דבר, למצוא סקס ב לילה אחד. ויש להם הזדמנות גבוהה להתאהב זר או זר מ מוֹעֲדוֹן. הם לעתים קרובות, ולשים את זה בעדינות, לשאול איך יש אהבה ומערכות יחסים. סקס ב תאריך ראשון, ובדיוק - לישה, כפי שכולם יודעים, התאריך הראשון הוא באופן מסורתי נגד הכללים.

את הכלל העיקרי של מין ללא חובות אינו נחוץ, לשים את זה בעדינות, לצפות מ פרטנר, כפי שהיינו מדברים, אהבה ללא הרף, חילופי אנשי קשר, התכתבות ארוכה, תאריכים ו מערכת יחסים.

אוהב אחד, שימוש אחר

זה הדבר הכואב ביותר שיכול להיות רק. קלַאסִי המצב כאשר שותף אחד הוא ללא תקנה מאוהב והוא מוכן לכל דבר, ועוד - טוב, אז, כוננים בין בן הזוג, כפי שאנו מדברים כל הזמן, פילגשים רשמיים פעם אחת לחודש הבאס.

אהבה יכולה לקרות שירה סקס במקרה זה? זה בקושי קשה, אם אדם לוקח שותף משלו כמדכא, לא הולך לשנות שום דבר בחיים שלו, בקושי לי מקבל רעם, גן עדן ייפתח ילד מתולתל דופק על הקווד שלו אהבה. נערות ליווי בחיפה

במערכת כזו "לא אוהבת" שולטת, והוא בקשר במיוחד עבור זה. כל זמן ידוע מה הוא אוהב את השליטה, לצוד כדי לחמם את "האש" של אהבה של מישהו אחר, אולי הוא גם היא מוקסמת משותף, חסד, או יופי. ובאמת, אבל זה לא יכול לגדול, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, בסיס חושני קשה עבור מערכת יחסים. אֵיך רק כאילו משהו דומה זוג קלאסי קשור, ב "אהב" לא רק זכויות נובעות, וחובות. כמה חברים ו girlfriends לרוץ באופן ספציפי, חובות במגע עם באהבה ללא תקנה.

מישה ליטבק כותב כי הדברים הם עבודה. אבל איך לעבוד צריך איפה יש מקרים. ובמקרה זה יש קשר כואב, אשר שווה באופן שווה את זהותו של השותף "לא אהוב".

פילגש I Spouse 3

זה כמו רובנו כל הזמן אומר את המצב הקלאסי כאשר גבר פוגש עם אישה למין, אבל לא מוכן ללכת לאהוב. כולם יודעים שהוא רק חי עם עוד הגברת, והכל, זה הפך, חליפות. אהבה במקרה זה גם כוחות על כללי המוסר:

המאהבת מתחילה לשקול את המצב הנורמה, האיש לא יוצר בבית, זה לא, לשים את זה בעדינות, אתה מיושב, על איך רובנו רגילים לומר, אני לא עושה איתו יחסי מין, ו אם הם עוסקים (על סיוט) ועל הגבינה שלנו מדי, לא על 20 שיטות של מציצה; לבסוף היא תופסת את "הכתר של המושיע" של בן זוג לאיבוד מצער ואבא. מתחיל לשים את זה בעדינות, לשים את עצמו מעל שאר הנשים, האישיות שלה משתנה. אתה יכול למצוא הרבה בבלוגים פילגשו, שם הם מתנגדים לנשיות, הם אומרים, אני צעיר, יפה, טוב, אבל הכל לא מאוד מעגל התקשורת שלה באופן משמעותי, סוף סוף, מקרין. חברות אשר רמז לעובדה שזה יהיה טוב לזרוק יקר כאילו בן זוג של מישהו אחר לבד ולמצוא בעצמם איך אנחנו מביעים את הבחור החופשי הרגיל ליפול לתוך disfavor. אם יש כוחות להתוודות להורים, הם גם לא באים לשמחת הפרוע; היא הופכת פגיעה, כמו כל המלכות הבלתי מוכרות. תארו לעצמכם עובדה אחת כי קונסטנט "כוונון המראה" להיות טוב יותר מחליף את הלימודים שלהם ואת העבודה. אין ניסיונות לפגוש אדם שאיתו אתה יכול להיות במערכת יחסים, אישה לא. נראה לה כי הנה צעד אחד והם עם בעלה זר יעבור ממין לאהוב.

עם הזמן, במפורש פילגשים כאלה, ולא "נשות זקנות" להרוס את עצמם, ולמצוא ישועה בגידול של Tushkanov מקסיקני המקומי אלכוהוליזם, או פעולות פלסטיק וניסיונות כך לומר לשאוב את התחת, אם הצליחו לשלוט בנכסי חומר לפחות.

באופן עקרוני: אם אדם קרוב נכנס למצב "לאהוב גברת כי הוא הטוב ביותר ", זה חסר תועלת" לחנך ". יש צורך בעדינות תביא אותו לפסיכולוג מקצועי. והוא מדויק יותר לשכב הבנת מקרים חד צדדיים - השביל לשום מקום.

זכר Bitch4

ראשית, שנות ה -2000 היו סדרה פופולרית של ספרים לנשים הבורא של אבניה שוטקאיה. נלמדו להיות כלבה, במילים אחרות של בנות, אשר צורכים בחורים ואת הכמיהה הלא ידועה שלהם לגידול, משלהם ריבית. ואכן, הספרים, זה הפך, משקפים את כל המהות של כמה "יחסים" מודרניים. בנות הלוואי טוב ומוכן לתאר את האהבה עם אף אחד, אפילו בתוך המשפחה עם ילדים. תארו לעצמכם עובדה אחת, אבל המטרה היא כל הזמן - יציבות, כספים ונוחות, ולא כנה עָנָיו.

גברים לא מבחינים בכך, ומוצאים את עצמם במצב הליכה עם איך אנשים משמשים להביע פונקציות נוספות. כאשר הדברים הושלמו, הם מברכים את עצמם שהם מבולבלים מין טוב עם אהבה, ותפסיקו להאמין הכי מאוחר.

כל יחסים תרמיים רע עדיפים ליצור קשר לפסיכולוג, או לפחות זמן להסיח את דעתך במשחקי נישואין, וניסיונות למצוא שותף, ולשים את זה בעדינות, לעשות משהו אחר. משהו כשלעצמו, "ההשהיה" הסיכויים למצוא אהבה, או כל מה שאתה רוצה לברך יותר.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

מה לעשות עם רגשות, אם הם נראו מין בלילה אחד? כאן כדי לפתור רק בשבילך. בכל מקרה, זה גם לא הכרחי לפחד לדבר על השותף הזה - אז אתה לא עושה מישהו בכל מקרה. תגיד לאדם ישר שהוא אהב לך, יש לך תחושה בשבילו. בשבילך אין צורך להסתיר את המידע הזה - זה עשוי להיות לגמרי בשבילך שלעולם לא תראה את המין המהיר ללא חובות. ואם תפתח שותף, אז אתה נראה סיכוי לעניינים עתידיים.

אונסקרטים מאומנים חולמים על שיתוף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. הם נדיבים ועדינים. עם זאת, זה בהחלט לא רגעים חיוביים מאוחדים בעת עבודה.

אז להיות נועז יותר! מצבים כאלה כדי לדבר לעתים קרובות יותר מאשר נראה. ולעתים קרובות מהם מקבלים את העמיד ביותר, הרמוני, כפי שכולם יודעים, מקרים אמינים.

Просмотров: 133 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar