12:33
אנדומטריוזיס ומין: כאב כאן לא מקום

אנדומטריוזה היא אולי אחד הנשים שנמצאו לעתים קרובות. אולי כדי להמשיך לתעדף חיים סקסיים ללא כאב, אם הרופא לשים את האבחנה הזאת בשבילך?

התוכן של המאמר

1 סקס להיות! 2 ראה עבור המחזור שלך 3 הרדמה 4 חומרי סיכה 5 תנוחות 6 קצב 7 נכונות קרב 8 תוכנית ב

סקס להיות!אני

במקרה של אנדומטריוזיס, תאים כמו רירית הרחם (שכבה פנימית של הרחם) גדלים מחוץ לחלל הרחם. אבל זה לא אומר בכלל זה נשאר בשבילך רק כדי להיכנע ולשים צלב על ההנאה שלך. ובשבילך, בשום פנים ואופן אתה צריך להאשים את עצמך. "אף פעם לא לגנות את עצמך לאנדומטריוזיס. הוא לא מגדיר אותך ולא את החיים הסקסיים שלך, "ברוקס מסכם.

וכמה נשים יכולות גם לחוות רגשות כואבים במהלך יחסי מין.

ויקטוריה ברוקס - צלם מניו יורק.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. שוב ושוב, הלקוחות הם צעירים משגשגים אשר מתכוונים במיוחד להסתכל בהצלחה בפגישה, הליכה מתחת לטפל עם גברת בהירה. הכנסה זו היא די למדי, אז כדי לכסות לחלוטין את כל הכרחי.

על אנדומטריוזיס ודילמות קשורות, היא לא יודעת מכשול. "הכאב ממין היה כל כך חזק, וזה נראה כמו האורגזמה האפשרית לא צריך להיות. היא ביצעה את כל ההנאה שקיבלה ממין "- זוכר ויקטוריה.

תסמינים של אנדומטריזה משתנים מן הגברת לגברת. מחלה אחת מתרחשת בפשטות רבה יותר, אחרים מתמודדים עם מורכבות שלמות של סימפטומים ורגשות מגעילים. האם אפשר לעשות משהו כדי להקל על החיים?

תהיה בטוח! נסה תנוחות שונות, בהחלט להחיל חומר סיכה, מדבר עם השותף שלך בגלוי ויחד מחפש שיטות כדי לספק אחד את השני הנאה גם ללא חדירה (אם זה לא מציאותי לתקופה מסוימת של זמן). כרגע נעצר בפירוט רב יותר.

חפש את המחזור שלך2

עבור רוב נוחות הנשים הנגרמות על ידי אנדומטריוזיס, הוא ללא שינוי. אבל במהלך הווסת, הכאב נעשה מעונה עוד יותר. ומפעם הזמן אי נוחות משופרת במהלך תקופת הביוץ - זה רק במקרה של ויקטוריה.

מעקב אחר המחזור שלך, תוכל לעקוב אחר הסימפטומים שלך. אז אתה תהיה לעכל אילו תקופות של המחזור אתה יותר / פחות כואב. אתה יכול לעשות את זה בלוח השנה הקרטון הרגיל, בלוח השנה בטלפון שלך או להוריד לפחות כמה יישומים חינם.

גם לא חיפשו כדי לתקן את רמת הכאב ביום השני של החודש.

Ansthic3

אז אתה והשותף שלך יכול להבין אילו תנוחות יש להימנע. "בשבילי, האידיאל של כל התנוחות עם חדירה רדודה", מניות ויקטוריה. תוכל לחוות תנוחות של כפות ואפשרויות, שבה אתה נמצא על גבי. "לשחק סקס. זה יכול להיות מאוד כיף, "אומר ברוקס.החדירה העמוקה ביותר ושומנים יכולים לשפר את הכאב.

חומרי סיכה 4

"אם יש לך אנדומטריוזיס, ואז חומר סיכה הוא החבר הכי טוב שלך," אומר ברוקס. כמה נשים עם אנדומטריוזיס עלול לחוות כאב במהלך יחסי מין בשל יובש של הנרתיק וחוסר סיכה. ברוקס אומרת כי במהלך יחסי מין היא יצרה זיכרון, כאילו הנרתיק שלה היה "חזק מדי".

החל כספים על בסיס אקווה או סיליקון. לא לשמור שימון ולהוסיף יותר אם הנרתיק מתייבש. "אל תפחד סיכה, גם אם נראה שזה לא נחוץ לך.

שירות ליווי בישראל יעיל. שוב ושוב, קונים הם בחורים משגשגים אשר מתכוונים במיוחד בהצלחה להעמיד פנים להסתכל על החגיגה, הליכה ישירות על יד עם בחורה בהירה. הרווחים האלה די די, ולאחר מכן לכסות לחלוטין את עצמם כדי לכסות את האובייקטים הדרושים.

סיכה, סיכה, סיכה. ולאחר מכן לסוך יותר, "מומלץ ברוקס.

אם יש לך אנדומטריוזיס, אתה יכול למצוא את המין בתנוחות מסוימות גורם לכאב חזק בשבילך. במקביל, כואב יותר במקרה זה יכול להיות הרגיל לכל תנוחה מיסיונרית - בשל נטייה של הרחם ואת עומק החדירה.

הניסוי עם פשטידות שונות.השתמש משככי כאבים מותרים. אתה יכול להתייעץ עם רופא, כך שהוא הרים מוצר מתאים לך.הרדמה תופעה בערך שעה לפני סקס. אם נדרש, אתה יכול לאכול עוד גלולה לאחר יחסי מין - אם אי נוחות עדיין מרגיש.

Rhythm6

יציקה קצב נאמן.

לדבר עם בן זוג ולבקש ממנו להאט. להציע לו תנוחות שבהן אתה מנהל את התהליך. אז אתה יכול לשמור את המהירות ואת עומק החדירה תחת שליטה.

נכונות קרב 7

דימום Postcoital (דימום לאחר מין) - סימפטום מתמשך של אנדומטריוזיס. זה עשוי להתחיל עקב גירוי ו צבויות של רקמות. זה צריך להיות מבושל עבור סופי כזה מראש.

אתה יכול להוסיף מגבת או לזרוק את האריזה של מפיות על שולחן המיטה. אם דימום קורה, אתה יכול להסיר במהירות. והוא גם עומד לדבר עם שותף מראש ולהזהיר אותו על דימום סביר.

תוכנית B8

על חדירה אחת, הכל לא נגמר. תוכלו לקבל הנאה מ הקדמה, עיסוי, נשיקות, אוננות ואחרים לסק. זה גם יעזור להיפגש יחד.

ויקטוריה ברוקס מסכימה כי סקס הוא לא רק חדירה. "תן לי להיות מאושר עם כל רמות האינטימיות", היא ממליצה.

כן, אנדומטריוזיס יכול להיות בעל השפעה שלילית על החיים הכי סקסיים שלך. בנות רבות יודעות כי הסימפטומים העיקריים של מחלה זו הם צבאות של דימום חודשי והקבוצה. אבל זה לא הכל.של הסימפטומים הבהירים ביותר של המחלה, אתה יכול גם להתקשר כאב רכשה ועייפות. דירות דיסקרטיות בקריות

Просмотров: 294 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar