13:29
איך לעשות סקס נשוי קבוע?

לשמור על חיי מין בריאים בדרך קשה. בפרט בנישואין. איגרות חוב משפחתיות ברוב המקרים פונים ימי שבוע קלוריט לשגרה בלתי נסבלת - נפוץ הופך מתוח, והבילוי בחברה של בן זוג אהוב נתן שעמום. הוסף לילדים ולרוגז על ידי עבודה, ולשמור לפחות איזה סוג של קרבה יהיה אתגר. אבל נראה שזה היה קשה, זה לא היה תהליך זה, כדי לפתור אותו ואז לשמור - באופן עקרוני.

התוכן של המאמר שירותי ליווי

1 סימנים של חיים סקסיים בריאים 2 טיפים לשמירה על חיי סקסי בריאים

לא מין רע - שיטה יפה של חיזוק ותמיכה ביחסים רומנטיים ומכשירים רוחניים ופשוטיים מתמידים מזוגות. וגם, למרבה המזל, יש דרכים נבדקות אסטרטגיות המסייעות לשמור על ניצוץ הנכון לחיות יחד.

העצה המוצגת ניתנת sexologists יוצג דופן ויועץ ליחסים, אשר במשך מספר 10 שנים מסייע לזוגות כדי לקבל את חיי המין הרצויים, אשר יביא להם אושר, הנאה ותשוקה בלתי נדלה.

סימנים של חיים סקסיים בריאים

קשה להבין מהי חיים סקסיים בריאים. אם בני הזוג יש יחסי מין מדי חודש - זה מושלם? מה להדגיש את תשומת הלב, אם יש לך יחסי מין כמה פעמים בשנה, אבל מאה מרוצה באורחים דומים? סינדי דרנל, פסיכולוג מניו יורק, סבור כי אין הגדרה אוניברסלית של חיים סקסיים בריאים. ביסודו של דבר רק מה שאתה והשותף שלך מאושרים ומרוצים.

"Confection והעונג הוא המפתח היחיד לרנדון, - מניות הגברת. - שאל את עצמך, האם זה מזין אותך בכל דרך שהיא? אם התשובה היא חיובית, אז אתה מציב רגל על ​​הדרך הנכונה. אם לא, ולאחר מכן לגלות אשר מעשים ישפר יחסי מין באיגוד שלך.

אם אתה והשותף שלך מרגיש שמשהו חסר, אתה לא צריך לדאוג. "במשך 20 שנה של טיפול מין שלי, מעולם לא התמודדתי מיחידות sexpille, אשר לא ניתן לפתור בעזרת ידע ושיחות מתמדות", מסביר Darnell.

טיפים לשמירה על חיים סקסיים בריאים 2

תקשורת - המפתח לפחות הצלחה כלשהי

לדוגמה, עבור כוס תה במהלך חטיף או לארוחת ערב משפחתית שקטה. אז מקאר, הדיון יהפוך קבוע יותר - כביכול, את החלק הרגיל של החיים שלך. "דבר על סקס עם אותו חופש, עם איזה יום אתה אומר על עבודה ורכילות. - מוסיף סקסולוג. - זה יקטין stigmatization, ובמהלך הזמן, המבוכה תיעלם ".לפני לספר שותף על איזה סוג של אתה אוהב, אתה חייב ללמוד להבין את עצמך. Darnell קורא ללקוחות משלה כדי ללמוד מידע נוסף מידע, אשר יעזור אז להבין שהם מרגשים ומספקים את חזק יותר.

זוגות רבים נמנעים דיונים בנושאים דומים, שכן הם אינם רוצים להעליב את ההכרה שלהם, שאין מספיק רגשות עיקריים מסוימים במין. אבל תמיד צריך להיות מודע - השאלה לעולם לא תיפתר אם זה לא יידון בגלוי. לא מתים במקרים משלך בשתיקה בתקווה שהבעיה תיעלם, "הכל יהיה בסדר".

Darnell עם כל הנשמה מייעצת לקרוא על סקס בהגדרה יציבה נמדדת.כשמדובר במציאת תגובה לשאלה של שמירה על חיי מין מתוקים ונלהבים בין שותפים בנישואין, התקשורת הופכת לעוזר בסיסי בפתרון הרחבה רבות.זה מדבר ביסודו עם בן זוג שהוא אוהב, לעתים קרובות הוא רוצה לקיים יחסי מין, איך הוא יעשה את זה.

שירותי ליווי בישראל משולמים. לעתים קרובות מאוד, הלקוחות הם בטוחים בטוחים שרוצים להיות רווחיים להופיע במבט של הפגישה, לוקח ידית עם בחורה יפה. זה להרוויח מספיק די, על מנת לכסות לחלוטין את עצמם כדי לכסות את האובייקטים הדרושים.

ואל תתחתן עם חיבור סחיר - השותף שלך צריך גם להבין ולדעת על ההעדפות האישיות שלך. "דבר בהנאה על הנאה," מציעה מיס סינדי. - קרא על מה מרגש אותך, כי דוחה ".

פיתוח עצמי וידע עצמי - הנתיב לאושר

"אם אתה לא יודע מה אתה אוהב במיטה בשבילך, - לגלות. בקר בכיתות וסמינרים עם השותף שלך. לְאוֹנֵן. ראה פורנו. אומרים על מגע והנאה. חפשו את הרשתות החברתיות של סקסולוגים בולטים ופסיכולוגים, כך שפעם ביום לקבל מנה שימושי, וזה חשוב, מידע חינם, "הערות ליידי.

לא לכלול גינוי מערכות יחסים

בשבילך ואת השותף שלך צריך תחושה של אבטחה, חינם ופתיחות, כאשר אתה חבר חבר חבר. זה ביסודו לא רק לשמר חיים סקסיים בריאים, ואת הקשר שלך בכלל.

שירות ליווי בישראל משולם באופן יעיל. שוב ושוב, קונים - בחורים מוצלחים אשר מתכוונים במיוחד לנצח בחגיגה, הליכה מתחת לטפל עם אישה מרהיבה. רווח זה מספיק, ולאחר מכן כדי לספק את האובייקטים הדרושים.

כדי לבוא אל ההרמוניה האינסופית והרמוניה אינסופית, כי זה עולה זה ויתר לחלוטין משלילי - לא לגנות (עצמך ואת השותף שלך!).

"למין יש יחסי מין", מסביר מיס סידני. - להתמקד במה שאתה רוצה להרגיש, ולא על איך לפגוע שותף עוד ביטוי לא מחמיא לכיוון שלו ".

יש לציין כי יש לו גם לא משנה איך אתה באמת אוהב אחד את השני, ואיך אתה מחויב רגשות בינך.

"אתה חייב לטפח תקשורת והנאה, - מסביר את הסקסולוג. - זה לא ייפול מן השמים, ואת האהבה שלך לא מספיק כדי לשמור על יחסים בריאים. עליך ליישם מאמץ רב כדי לשמור על מה שכבר יש שם, ולאחר מכן לחזק אותו. ".

זכור כי שפע מקצה טעם החיים

בכמה זוגות, אחד השותפים לא ירצה להתמודד עם איזה סוג מסוים של מין, אבל זה לא אומר שזה יימנע קרבה אינטימית בכלל. במקרה זה, ניתן להשוות את המין לצריכת המזון. אם אדם הוא מיום ליום, יהיה המנה האהובה עליו, אז לאורך זמן, זה יסיים להביא אותו הנאה.

אז זה סקס המשיך לספק, אתה צריך לעשות שפע. "אני ממליץ לשותפים מ 3 עד 6 העדפות ארוטי ורצונות, ולאחר לחלוק אותם יחד. נסו להסכים עם שותף שתשתף הערות דומות מדי שבוע, נסה משהו חדש, ואחרי - לדון, אהבתי את זה או לא "- מייעץ לים סידני.

לפי הצורך, לבקש עזרה מיוחדת

אם אתה לא מרוצה חיי סקס, אז אתה לא לבד ברגשות דומים. "לאנשים רבים מתקשים עם מין, שכן רובנו גדל בתרבות, מלמדת כי יצירת יחסי מין הרמוניים אינה חשובה כמו, למשל, שמירה על איזון בפנקס צמח", מזהה את דרנל.

אם אתה והשותף שלך דיברו על דילמות, אבל זה לא לשפר את המצב (או בתהליך של השיחה היו עוד בעיות), תוכל להגיש בקשה נוכחות מקצועית ומבוכה. "יש מין עם סקס - זה נורמלי. להתעלם מהעסק הוא בחירה - היא מניות. - רוב הבעיות הסקסיות נפתרות בעזרת חינוך מין למבוגרים שסופקו על ידי סקסולוג, יועץ על יחסים או מאמן ".

אם ראית כי אין מספיק סקס במערכת היחסים שלך עם בן זוג, זה כנראה ראה שותף. גם אם נראה שאתה מרגיש אי שביעות רצון לבד, אז סביר להניח, הוא גם ייסור רגשות כאלה. אל תפחד לדבר, לקרוא על הקשיים שהופיעו, יחד מציאת שיטות לפתרון ובילוי מלא. תמיד לזכור - במקרה של הופעתה של קושי ביחסים איתך, כזוג, לא "להילחם" אחד נגד השני, אתה "להילחם" נגד ההעדפות!

Просмотров: 523 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar